Pillow pojišťovna uzavřela první celý rok svého působení na Slovensku. Z čísel plyne, že slovenští řidiči milují pojištění se slevou dle ujetých kilometrů stejně jako v Česku. A to je pro Pillow výborná zpráva.

Polštářové pravidlo „0.25 % za 6 měsíců“

Pillow pojišťovna spustila v Česku nabídku pojištění vozidel se slevou dle ujetých kilometrů na počátku roku 2020. „Vzhledem k epidemii Covid a postupné implementaci našeho pojištění do kalkulaček finančních poradců začala skutečná nabídka Pillow pojištění až v polovině roku 2020,“ prozrazuje Jakub Strnad, zakladatel a člen představenstva Pillow pojišťovny. „Do konce roku Pillow získala čtvrtprocentní podíl na trhu povinného ručení. Tehdy jsme si říkali, že bylo prima tento trend zachovat i v dalších letech.“

A skutečně klienti měli o pojištění se slevou dle ujetých kilometrů velký zájem a každých 6 měsíců tak Pillow pojišťovna navýšila svůj tržní podíl o čtvrt procenta a někdy i více. Na konci roku 2024 tak v Česku dosáhla Pillow podílu 2,38 %, což odpovídá počtu 227 699 pojištěných vozidel s povinným ručením.

Dle oficiálních dat ČKP za posledních devět pololetí navýšila Pillow svůj tržní podíl v povinném ručení vozidel nejvíce ze všech pojišťoven na trhu – o 2,25 %, druhá nejúspěšnější pojišťovna o 1,41 % a třetí o 0,97 %.

Podobný trend i na Slovensku

Na Slovensko jsme vstoupili na konci roku 2023, prakticky jsme pojištění začali nabízet až v minulém roce. Na konci roku 2024 jsme už pojišťovali 16 667 vozidel, což odpovídá podílu 0,5 % za dvě pololetí. Vypadá to, že pravidlo ‚čtvrt procenta za 6 měsíců‘ platí pro Pillow nejen v Česku, ale i na Slovensku,“ komentuje s úsměvem Jakub Strnad a prozrazuje plány Pillow pro rok 2025: „Naším cílem je na konci tohoto roku získat 1 % podíl na slovenském trhu a téměř 3 % podíl v Česku.