Asistence
Jaké varianty asistenčních služeb k vozidlu nabízíte?
Polštář Asistence k pojištění vozidla má 4 varianty.
Kterou variantu asistence si mám vybrat?
Pokud jezdíte s vozidlem pouze v okolí svého bydliště, je pro Vás vhodná varianta “Odtah 50 km”. Nejlevnější varianta “Odtah 50 km při nehodě” je nejlevnější, ale neobsahuje odtah v případě poruchy. Pokud jezdíte po celém Česku, je pro Vás vhodná varianta “Odtah v ČR neomezeně” a pokud jezdíte i do zahraničí, doporučujeme variantu “Odtah i ze zahraničí”.
Pomůže asistence při vybité baterii elektromobilu?
Tři nejvyšší varianty asistence pomohou s odtahem vybitého elektromobilu k nejbližší veřejné nabíjecí stanici. Pouze nejlevnější varianta neobsahuje odtah v případě vybité baterie.
Jaké opravy vozidla na místě jsou možné?
Jedná se o opravy, které lze provést do jedné hodiny. Například výměna píchlé pneumatiku za rezervní kolo, vybitá baterie vozidla, některé problémy s klíči od vozidla.
Jaký je limit na vyproštění vozidla?
Ve všech variantách polštáře Asistence je neomezený limit pro vyproštění vozidla z místa ležícího mimo vozovku.
Kdy mám nárok na náhradní vozidlo?
Pokud je vozidlo nepojízdné a neopravitelné do 5 hodin dle servisních norem výrobce, máte u dvou nejvyšších variant nárok na náhradní vozidlo po dobu 3, resp. 7 dnů. Nárok nevzniká při poruše u vozidel starších 10 let.
Zaplatíte mi odtah, který si zařídím sám?
Pro využití asistenčních služeb se vždy obracejte na naši asistenční centrálu. Služby, které budou organizovány jinak než přes naši asistenční centrálu, nebudou uhrazeny.
Kde najdu telefon na asistenční službu?
Telefon je na našich webových stránkách zde. Nejjednodušší je mít v telefonu Pillow aplikaci, která zná všechna telefonní čísla a pro svůj provoz v základní verzi nevyžaduje připojení k internetu.