Asistence
Kde si mohu vyžádat asistenční zásah?
Pro vyžádání asistenčního zásahu k pojištění majetku volejte 24 hodin asistenční linku, číslo naleznete zde.
Jak asistenční zásah probíhá?
Na asistenční lince si vyžádáte zásah. Operátor s Vámi probere detaily a objedná příslušného řemeslníka. Ten se Vám co nejdříve ozve a domluvíte si termín realizace zásahu. Následně řemeslník dorazí a práci provede. Zásah nehradíte, pokud jeho cena nepřesáhne sjednané limity asistence.
Co asistence nabízí?
Polštář Asistence u majetkového pojištění nabízíme ve dvou variantách. Základní pomůže při havarijních stavech, s odblokováním dveří a zajistí náhradní ubytování a uskladnění věcí po škodě. Rozšířená umí totéž s vyššími limity a navíc přidává služby deratizace, dezinsekce, dezinfekce a oprava domácích spotřebičů a zdrojů tepla. Detaily naleznete v podmínkách pojištění.
Jde poslat k proplacení fakturu za zámečníka zajištěného mnou bez předchozí domluvy?
Ne, asistenční služby organizované jinak než přes nás nebo dopředu námi neodsouhlasené bohužel nehradíme.
Na lince mi domluvili řemeslníka z Plzně, ale já bydlím v Aši. Nebude doprava drahá?
Nemusíte se bát, doprava řemeslníka je u asistencí vždy hrazená celá námi nad rámec sjednaného limitu. Limit je na práci a drobný materiál, u rozšířené asistence v rámci něj zaplatíme část i na náhradní díly.
Mám pojištěnou rozšířenou asistenci a rozbilo se tepelné čerpadlo. Pomůžete mi?
Ano, u polštáře Asistence ve variantě rozšířená poskytujeme mimo jiné i pomoc s porouchanými zdroji tepla. Podmínkou je, že jejich stáří nepřesáhne 7 let a již nejsou v záruce. Platíme až 7 000 Kč na jeden zásah + doprava. Další informace najdete v podmínkách pojištění.
Vyhořel mi dům. Jak dlouho mi proplatíte náhradní ubytování?
Náhradní ubytování z polštáře Asistence hradíme po dobu nezbytné opravy, nejdéle však 12 měsíců. Pokud opravu neprovedete, peníze vyplatíme jen za dobu, po jakou by oprava standardně trvala. Stejně to platí pro uskladnění věcí po škodě.
S opravou jakých spotřebičů mi pomůžete?
Polštář asistence u majetkového pojištění kryje opravu domácích spotřebičů do 5 let stáří a zdrojů tepla do 7 let stáří. Domácími spotřebiči jsou pro nás kuchyňské spotřebiče, pračka, sušička, bojler, televize apod. Zdroji tepla máme na mysli např. tepelné čerpadlo, kotel, ale i kamna či vestavěnou klimatizaci. Přesnou odpověď naleznete v podmínkách pojištění.
Tryská mi voda ze zdi. Jak rychle mi pošlete instalatéra?
Konkrétní čas dojezdu bohužel negarantujeme, ale v rámci polštáře Asistence vysíláme řemeslníky na pomoc, jak nejrychleji je to možné.