Nejrychleji rostoucí česká pojišťovna od dnešního dne nabízí své unikátní pojištění vozidel s cenou dle ujetých kilometrů i slovenským majitelům vozidel. Slovenskou polštářovou nabídku odstartovala po necelých 4 letech úspěšného působení v Česku.

Polštář jako symbol pohodlí

V Česku se první zákazníci setkali s novou značkou na konci roku 2019. Pro pojištění netradiční název Pillow (v překladu polštář) vysvětluje Jakub Strnad, zakladatel pojišťovny a pojišťovací vizionář: „Odlišujeme se od institucí, které často dávají pocítit svým klientům jejich bezvýznamnost pro svoji vlastní velikost. U vztahů mezi finančními obry a jejich obyčejnými klienty je skoro normou dostat „sto stránkovou“ smlouvu, ve stylu ber, nebo nech být.“

Nespokojenost s typickým stavem pojišťovnictví vedla Jakuba Strnada k vytvoření zcela odlišného typu pojišťovny. „Fair play je pro nás jedna z nejdůležitějších hodnot, proto jsme přenesli naši značku do osobní roviny, která je pro pojišťovnictví netypická. Zvolili jsme si ‚polštář‘ jako symbol příjemnosti, pohodlí, ale i ochrany, který zmírňuje náraz nečekaných situací. Úspěšnost této strategie potvrzuje náš růst v uplynulých letech, kdy si klienti u Pillow uzavřeli již více než 190 tisíc smluv a stali se tak s velkým odstupem nejrychleji rostoucí pojišťovnou. S expanzí do zahraničí jsme počítali od začátku, proto anglický název pojišťovny Pillow a jsem moc rád, že se i tento sen nyní plní.“

Trojnásobný pojišťovací inovátor a „Pay-Per-Mile“ pojištění

Pillow pojišťovna jako první společnost získala prestižní ocenění Hospodářských novin pro všechny své produkty a pojištění vozidel tak není výjimkou. Produkt v jedné smlouvě zahrnující povinné ručení i havarijní pojištění byl v roce 2021 vyhodnocen nejinovativnějším pojištěním českého trhu. Důvody komentuje Marcel Beno, procesní architekt a matematik Pillow pojišťovny: „Zatímco většina běžných pojišťoven nabízí klientům pouze balíčky, ze kterých si musí vybrat, polštářová nabídka je svobodná. Klienti si vyberou jen to, co potřebují a díky tomu ušetří.“

Důvodem výhodné ceny je zejména na Slovensku revoluční způsob platby dle ujetých kilometrů: „Kromě standardních parametrů o vozidle a provozovateli stanovujeme cenu povinného ručení a havarijního pojištění i dle počtu ujetých kilometrů. Kdo málo jezdí, ten také platí málo za pojištění. Majitelé aut mohou ušetřit až 35 % platby za pojištění.“ Na Slovensku je registrováno 2,8 miliónu osobních vozidel a motorek. „Z našich výpočtů plyne, že Pillow pojištění je cenově výhodnější pro 1 milión aut a motorek. U osobních aut jsou to ty, které za rok najednou do 12 tisíc kilometrů,“ dodává Marcel Beno.

Moderní technologie šetří klientům čas i peníze

Důvodem oblíbenosti Pillow na českém trhu je sázka na digitální technologie. Pillow pojišťovna všechny dokumenty zasílá výhradně elektronicky, požadavky klientů vyřizuje po e-mailu nebo po telefonu a prohlídku škody dokáže provést i vzdáleně. Martin Podávka, spoluzakladatel Pillow odpovědný za spokojenost klientů, upozorňuje na výhody digitálního přístupu: „Pillow pojišťovna nemusí provozovat drahé kamenné pobočky, kam stejně většina klientů nechodí. Díky tomu může nabídnout výhodnější cenu pojištění, a to se v našich průzkumech ukázalo jako mnohem důležitější vlastnost pro většinu zákazníků.“ Nové pojištění pro slovenská vozidla lze sjednat během 5 minut online na www.mypillow.sk a postupně i u vybraných pojišťovacích poradců.