Úspěšná a nejrychleji rostoucí česká pojišťovna nedávno překonala hranici 300 tisíc pojistných smluv vozidel, majetku, úrazu a nemoci. I proto se musí přestěhovat.

Z Chodova na Chodov

Od vzniku Pillow v roce 2019 sídlila pojišťovna v kancelářské budově Opatov Park na Chodově (Líbalova 2348/1). První kanceláře měly plochu 250 m2 a svou kapacitou vydržely až do jara 2022. Pak bylo potřeba první stěhování, o kterém se ale většina našich klientů nikdy nedozvěděla. Důvod byl jednoduchý – adresa se nezměnila a celé stěhování z jednoho křídla kancelářské budovy do druhého zařídili sami zaměstnanci. Nový prostor Pillow měl necelých 400 m2 a vydržel přesně 3 roky.

V roce 2025 už to bez změny adresy nepůjde. Nový domov našla Pillow v budově společnosti T-Mobile na Roztylech (Tomíčkova 2144/1). Vzdušnou čarou od současné adresy to je pouhých 2,4 kilometru a Pillow tak i po stěhování zůstává věrná Chodovu. Nové kanceláře mají plochu 700 m2 a umožní růst Pillow o další stovky tisíc klientů a pojistných smluv.

Super bezpečnost a super rychlost

Nové sídlo Pillow se od května 2025 nachází v budově společnosti T-Mobile, a to přináší klientům pojišťovny nejvyšší úroveň bezpečí. Budovy a zařízení mobilních operátorů patří do takzvané kritické infrastruktury státu, tedy infrastruktury klíčové pro chod České republiky. Její ochrana je důležitá a pro klienty Pillow to znamená jediné – bezpečné místo pro všechna data a informace, která svěřili své pojišťovně.

A to není vše. Pillow je digitální pojišťovna a rychlé internetové spojení mezi ní a jejími klienty je naprosto klíčové. Nové sídlo poskytne Pillow rychlejší internetové připojení a nadstandardní záložní konektivitu. Okamžiky případných nedostupností služeb Pillow budou maximálně v řádech jednotek minut za celý rok.

Do pojišťovny se nechodí

Doba, kdy kvůli každému požadavku museli lidé chodit na pobočku pojišťovny je už naštěstí pryč. Tedy alespoň v případě Pillow. Všechny úpravy a změny pojistky lze vyřešit po telefonu, e-mailem nebo v rámci klientského portálu. Sjednat nové pojištění bytu, navýšit pojistné částky úrazového pojištění nebo ukončit smlouvu z důvodu prodeje auta lze zvládnout během několik málo minut po telefonu nebo e-mailem.

To je důvodem, proč Pillow pojišťovna nemá žádné kamenné pobočky a díky tomu šetří peníze svým klientům. Nižší náklady na provoz společnosti totiž znamenají výhodnější cenu pojištění. O tom se již přesvědčilo čtvrt miliónu klientů s 300 tisíci smlouvami.